"Nie jestem filozofem, a moje życie nie polega na tym, że nie mogę znaleźć prawdy. Nie chcę zostać ani mędrcem, ani myślicielem, ale po prostu żyć trochę łatwiej i z większą radością." H.Hesse

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Szalo - Komin :)




  Ponieważ mam nadzieję  na nieodwracalność pewnych zjawisk, szczególnie takich jak wiosna,  postanowiłam pożegnać ciepłe filcowo - wełniane szale. Stworzyłam wiosenną, a nawet prawie letnią formę ... hmm tylko jak to nazwać? Może "kominowe wdzianko"?  Może jednak "szalo - komin" :) Trochę chyba poważniej brzmi. Chociażby ze względu na jedwab. No właśnie, połączyłam filc z jedwabiem, wszystko w kolorach ziemi, budzącej do życia swoich jeszcze nieco zaspanych, leniwych mieszkańców.


Pierwsza faza najtrudniejsza - dobór kolorów i nadanie kształtu.


Potem przejście od myśli do czynów i oto efekt:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz